The Usual Suspects (1995)

Vaatasin lõpuks ära filmi, mille lõputwisti tituleeris totalfilm.com parimaks lõputwistiks läbi aegade. Varasemast oli kuidagi selline mõte mul, et olin filmi juba varem näinud, kuid kohe kui vaatama hakkasin, sain aru, et olin eksinud. Ju siis ajasin mingi teise filmiga sassi, sest tõepoolest nägin seda filmi täna esimest korda.

Küll aga pean tunnistama, et lõpp oli vägagi etteaimatav. Ehk oli tõesti asi selles, et kui on teada, et lõpus on mingisugune twist, siis terve filmi otsidki seda twisti ja veedad palju aega pakkudes, et mis see olla võiks.

Isegi kui lõpp oli mu jaoks etteaimatav, meeldis see film mulle väga. Kevin Spacey näol on tegu ühe pagana hea näitlejaga. Kahtlemata üks lemmikuid filme tema poolt.

2 kommentaari to “The Usual Suspects (1995)”

  1. Ma arvan, et nii ongi. Mina ei teadnud omal ajal seda filmi vaadates lõputwistist midagi ja ei olnud etteaimatav. Hea film oli jah.

  2. oluline ei olnud mitte see, et twist tehti, vaid kuidas see vormistatud oli.

Lisa kommentaar

